

Informujemy, że na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku -Białej będzie pozostawał do dyspozycji Państwa Pełnomocnik d/s Praw Pacjenta, którego zadaniem jest stworzenie niezbędnych warunków dla realizowania praw Pacjentów.
Każdy Pacjent mający wątpliwości lub obawy czy Jego prawa są przestrzegane, potrzebujący wsparcia i pomocy przy ich egzekwowaniu może skorzystać z pomocy Pełnomocnika d/s Praw Pacjenta, którym jest
mgr Magdalena Czul-Emrulahi
która dyżuruje codziennie w godzinach 8:00 – 13:00,
pokój 307, III piętro, budynek administracji
Do obowiązków i zadań Pełnomocnika d/s Praw Pacjenta należy m. in.:
· informowanie Pacjenta o Jego prawach oraz czuwanie nad ich przestrzeganiem,
· ochrona praw Pacjenta oraz wskazanie możliwości korzystania z nich,
· przyjmowanie, rozpatrywanie oraz udzielanie odpowiedzi na wnioski i skargi wpływające od Pacjentów,
· podejmowanie działań zmierzających do usunięcia przyczyny skargi,
· pomoc i współpraca z osobami (opiekunem, rodziną, przedstawicielem prawnym) działającymi w interesie Pacjenta.
Skargi i wnioski można składać na kilka sposobów:
Wnoszone na piśmie należy przesłać na adres:
Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej
Al. Armii Krajowej 101
43-316 Bielsko-Biała
lub składać w Kancelarii Szpitala, pokój 302 (w godz. 7:00 – 14:35).
Skargi i wnioski można również przesłać faksem pod numer 33/ 810 21 01 lub pocztą elektroniczną na adres: memrulahi@hospital.com.pl
Przyjęcia pacjentów w sprawach skarg i wniosków odbywają się w każdą środę w godzinach 12:00-14:00 przez Dyrektora Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, a w pozostałe dni robocze tygodnia w godzinach 12:00-13:00 przez Zastępcę Dyrektora ds. Lecznictwa.
Zasada ta dotyczy również wszelkiej innej korespondencji wpływającej do Szpitala.
Skargi i wnioski można także składać pisemnie na adres:
Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Kossutha 13
40-844 Katowice
Tel. 32/ 735 05 13
32/ 735 05 45
z dopiskiem Dział Skarg i Wniosków